Escultura d’Estellés

Dijous 18 d’Abril, l’alumnat de 1r de Batxillerat de la modalitat d’Arts va participar en la decoració de la peanya de l’escultura commemorativa del centenari de Vicent Andrés Estellés que es va presentar amb motiu de les Trobades d’Escoles en Valencià celebrades en la plaça de l’Ajuntament de Burjassot. L’obra va ser realitzada per l’escultora Anna Roig.

L’activitat va consistir en la col·locació de stencils amb els noms de tots els centres educatius participants en les Trobades i el seu posterior pintat mitjançant esprai (fotos).

Esperem que el nostre alumnat haja gaudit de la seua participació i la valore tenint en compte que es tracta d’una obra pública permanent que ja forma part del patrimoni artístic i cultural de Burjassot.