Visita EASD

El passat dimarts 16 d’abril, l’alumnat de 2n de Batxillerat d’Arts va assistir a la jornada de portes obertes a l’Escola d’Art i Superior de Disseny (EASD) de València. L’activitat va consistir en una xarrada explicativa, i una posterior visita a les aules de la seu de Velluters i de les de la seu de Vivers (fotos).

Així, el nostre alumnat va poder visitar aules dels graus de disseny gràfic, il·lustració, disseny de producte, disseny d’interiors, disseny de moda, fotografia i joieria. Esta activitat pretén donar a conéixer al nostre alumnat, les eixides directament vinculades a la modalitat d’Arts, complementant les anteriors visites a l’Escola d’Art i Superior de Ceràmica de Manises i a la Facultat de Belles arts.