Olimpíada Matemàtica (I)

Com tots els anys, el centre participa amb un equip de cinc alumnes en cada nivell, triats d’entre l’alumnat que cursa el Taller d’Aprofundiment de Matemàtiques, en 2n i en 4t ESO; allí, a més de veure jocs de lògica i manipulació de materials així com l’estudi de situacions de la realitat quotidiana amb matemàtiques no curriculars, l’alumnat es prepara per a afrontar amb base i il·lusió la seua participació en l’Olimpíada Matemàtica. Els equips van estar compostos, en el Nivell A, per Nicolás Aranda García, Oscar Brell Broch, Raúl Campayo Uncio, Enric Palencia Prats, tots de 2n ESO, i Irene Llop Suárez de 1r ESO. En el nivell B, van participar: Mar Ginés Garcia, Gema Gosálvez López, Marta Illueca Marín, Daniel Vivo Salom i Daniel Alejandro Iacob.

Acompanyats de les professores Mª Amparo Prats, Amparo Sáiz i Míriam Sanz, que també van participar activament en la jornada, van passar el matí del dissabte 25 de març en l’IES Patraix de València, realitzant les proves i acabant amb molt bones sensacions (fotos). De fet, Enric Palència va aconseguir classificar-se en el Nivell A i Marta Illueca en el nivell B, aconseguint repetir l’assoliment de la seua anterior participació. Enhorabona i anem per la següent fase!