Espai Alfaro

L’alumnat de 1r de Batxillerat A en companyia dels professors de les asignatures de volum i projectes artístics, Ana Karina Lema i Jaime Carañana, va visitar l’Espai Alfaro en Godella. Es tracta d’un espai expositiu i formatiu habilitat en l’antic taller de l’escultor Andreu Alfaro (fotos). L’alumnat va gaudir d’una visita guiada pel seu llegat admirant obres de gran format ubicades en espais exteriors i també obres de mig o xicotet format ubicades a l’interior del taller. Van poder contemplar les diferents propostes escultòriques així com conéixer les diferents expressivitats dels materials, com ara els tubs d’acer, planxes de ferro, marbre rosa de Portugal, metacrilat o fusta.

A més, també van visitar l’exposició d’electrodomèstics on van poder comprovar l’evolució formal i funcional d’aquests aparells tan habituals en el nostre dia a dia.