Alumnes del CIPFP Batoi realitzen les pràctiques del cicle formatiu de grau superior d’Animació Sociocultural i Turística a l’IES Pare Vitòria

L’IES Pare Vitória és un institut públic on l’oferta formativa es basa en l’educació de l’ESO, cicles formatius i FP (Formació Professional). A més ofereix l’oportunitat de realitzar pràctiques dins del centre com professorat i en el nostre cas de TASOCT’s.

Nosaltres som alumnat del CIP.FP Batoi on ens hem format en el cicle superior de TASOCT (Tècnic en Animació Sociocultural i Turística), com en tots els cicles formatius es requereixen tres mesos de pràctiques. Les nostres funcions com a TASOCT’s en aquest període de pràctiques es basen a realitzar diverses activitats, dinàmiques, jocs i tertúlies amb el propòsit de detectar les necessitats de l’alumnat des de 1ºESO fins a 4ºESO.

Des de la nostra experiència com a alumnat de pràctiques ens està servint per a posar-nos en contacte amb l’adolescència i descobrir els seus gustos i la seua manera de relacionar-se amb els seus iguals.

Ens està servint per a ser més empàtics i comprendre més la manera d’actuar i entendre els/les adolescents en els seus processos de canvi per a tindre una vida més independent, ja que la presa de decisions en aquest punt de la seua vida és crucial.