Projecte d’innovació educativa «Aula ciclista»

Al llarg de la setmana passada els nostres alumnes de 1r ESO van participar en el Programa «Aula ciclista» desenvolupat per la Conselleria d’Educació. El programa «Aula ciclista» és un projecte d’innovació educativa que té com a objectiu fomentar la pràctica de l’activitat física i el coneixement i divulgació del ciclisme en l’àmbit escolar, fomentar l’ús de la bicicleta com a model de mobilitat sostenible i formar en hàbits saludables i educació en valors.
L’activitat consta de tres sessions: una primera en què l’alumnat rep formació sobre vida saludable, seguretat viària, ús de la bicicleta i el ciclisme com a esport. Una segona sessió pràctica d’ús i familiarització amb la bicicleta. Una tercera recorrent un circuit urbà on l’alumnat s’enfronta a situacions quotidianes per a dominar la normativa viària i el maneig de la bicicleta.