Petites Eines

Curs 2020-2021: l’IES Pare Vitòria al llarg dels últims anys du una trajectoria d’encetar diferents projectes d’innovació i desenvolupament com l’ERASMUS+ tant en FP, com en l’ESO i Batxillerat, e-twinning, intercanvis en l’estranger, participa en diferents àmbits solidaris, concursant en organitzacions sense ànim de lucre, a la vegada amb concurs acadèmics, literaris, artístics, esportius, així com en empresarials i combinant l’opcionalitat acadèmica i vocacional amb l’alumnat que desenvolupa altres ensenyaments en diferents camps com és l’artístic, musical, esportiu,…

La comunitat del Pare Vitòria, sent un dels fonaments bàsic el seu professorat, gestiona aquestos projectes, però es dóna la qüestió què en la memòria de final de curs no podem incloure tot el que diàriament realitzem, necessitavem algun instrument on quedarà reflectit i al mateix temps divulgar el que fem i el que aportem, d’ahí la gran creació d’aquesta publicació anomenada Petites Eines.

És cert que nosaltres tenim la nostra propia publicació bianual d’EINES amb quasi 40 anys de trajectòria, amb un reconeixement social i cultural més que reconegut, i que continuarà el seu camí, però aquesta no podia recollir gran part de les activitats realitzades en el centre, que en són moltes i molt rellevants.

Petites Eines recollirà amb més detall diferents activitats d’innovació, entrevistes, projectes, notes de premsa, notes de referència, que realitza l’alumnat en les extraescolars i complementàries, per suposat de la ma del professorat i amb la col.laboració de famílies, l’AMPA PARE VITÒRIA, així com de diferents agents socials, administracions públiques que col.laboren en aquestes.

Petites Eines queda englogat dintre dels PIIE (projectes d’investigació i innovació educativa de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport).

Tenim un nou instrument d’aprenentatge significatiu per al nostre alumnat i amb la il.lusió de l’equip que ha pres la iniciativa ja garanteix el seu èxit.

Enhorabona i endavant!

Toni González Picornell