Firujiciència 2024

El passat dijous 21 de Març, l’alumnat de 1er d’ESO D va ser tallerista en la desena edició de Firujiciència, la fira de divulgació científica de la Universitat Jaume I de Castelló, adreçada a tots els nivells educatius, des d’infantil fins a la universitat. A la fira van acudir també els instituts d’Atzeneta del Maestrat, Onda, la Vall d’Uixó, Betxí, Almassora, Borriol, Vilafranca, Vila-real, Torreblanca i Nules.

L’activitat que van presentar i explicar al públic assistent va ser una saeta amb flautes i la resta d’instruments amb sons gravats, que els van fer sonar amb polsadors fets amb plastilina. Conducció, programació, música, circuits, electrònica… són molts els aprenentatges adquirits durant la preparació i posterior explicació de l’activitat.

A més, l’alumnat, no sols va contar el taller, sinó que va tindre també l’oportunitat de visitar la resta d’experiències que instituts i grups d’investigació va oferir durant la fira. Sense dubte, una experiència molt enriquidora, que no va deixar indiferent a ningú.

➡️ Enllaç a la noticia de la UJI.

Eva Salvador i Sergio Bono
Dpt. d'Informàtica i Dpt. de Música