La sostenibilitat, activitats.

Setmana 23-09

Professorat implicat: Marta Conesa, David Bellés, Rocío Sanz i Àngels Gargallo.

L’alumnat de 1r d’ESO va estudiar la sostenibilitat de la roba a l’Àmbit Sociolingüístic. Per una altra banda, l’alumnat de l’optativa Reforç Científic de 4t d’ESO va fer un projecte que tractava sobre l’impacte ambiental de la moda ràpida.

Aquestes dues activitats van començar de manera paral·lela i va confluir amb un aprenentatge servei de l’alumnat de 4t a l’alumnat de 1r d’ESO.

Representants de Medicus Mundi

Per posar punt final a la línia del Pla d’Actuació per a la Millora, vam comptar amb la intervenció de l’ONG Medicus Mundi que ens va parlar tant de la problemàtica ambiental com les desigualtats socials que es creen en tres àmbits distints producció i consum d’aliments, d’electrodomèstics i de roba.

Després d’escoltar les representants de Medicus Mundi, l’alumnat va fer una maqueta on quedava reflectit el problema. Les maquetes, construïdes en peces LEGO, s’aniran exposant pels diferents pobles adscrits al centre. A més, en dues d’aquestes exposicions (Sant Mateu i La Jana), a banda de les nostres maquetes, es podran veure altres fetes per alumnat de diferents centres educatius.

Alumnat preparant maquetes

Des de l’àmbit sociolingüístic de 1r d’ESO i el taller de Reforç Científic de 4t d’ESO volem agrair la col·laboració a totes i tots els que ens heu permès portar a terme aquesta iniciativa.

Resultats
+ imatges de l’activitat