Sortida de l’alumnat del cicle d’informàtica

El passat dia 24 de febrer de 2023, l’alumnat del CFGM d’informàtica (primer i segon curs) van fer una sortida a la ciutat de Vinaròs. La visita va estar dirigida pel departament d’informàtica de l’Ajuntament.

En arribar, a la sala de plens de l’Ajuntament, els integrants del departament de tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) ens van fer una presentació, de com tenien implementat el sistema informàtic de tota la ciutat, cal remarcar que Vinaròs és una Smart City. Després de l’explicació vam rebre la salutació de l’Excm. Sr. Alcalde Guillem Alsina Gilabert.

Cicle formatiu d'informàtica de l'IES Maestrat.
Sala de plens de l’Ajuntament de Vinaròs. Alcalde de la ciutat, dpt. d’informàtica i alumnat i professorat del CFGM de l’IES Maestrat.

En acabar ens varen invitar a visitar les instal·lacions del departament en l’edifici del Pirulí i ens mostraren el maquinari del sistema informàtic.

Més tard i per finalitzar la visita a la ciutat ens vam dirigir al Vinalab – Centre de Coneixement de Vinaròs, on ens feren una visita guiada per tot el centre. Ens mostraren les sales de coworking, els despatxos d’incubació física, la sala d’impressió 3D, sales de reunions, de formació i l’auditori.

L’IES Maestrat de Sant Mateu agraeix la col·laboració de l’Ajuntament de Vinaròs i de l’empresa Asertic Consultores que gestiona l’edifici del Vinalab.