El treball experimental en Física i Química

Esta és una assignatura en la qual els alumnes i alumnes que la cursen tindran l’ocasió de donar-se un bany intensiu d’experimentació que molt poques vegades és possible dur a terme abans dels ensenyaments de nivell universitari. Aprendrem a fer mesures en el laboratori de moda correcta, a saber manipular les dades obtingudes per a obtindre tota la informació necessària i deduir les lleis que hi ha darrere d’eixes dades, i a més, aprendrem a manejar gran quantitat de dispositius i aparells d’un cert nivell, que ens permetran tindre una soltesa quan comencem un grau universitari relacionat amb les ciències al qual molt pocs alumnes poden tindre accés. A més, a causa de la varietat de temes tocats,  l’assignatura resulta molt entretinguda i variada. Estem segurs que no us penedireu d’agafar-la.