|
|
Anell de departament de Clàssiques.
|
|
RadioBremen: notícies d’actualitat en llatí. Ephemeris: notícies en llatí. Nuntii latini: notícies en llatí. Acròpoli World News: notícies del món en grec antic.
|
NOTÍCIES
|
|
|
Projecte Palladium (llatí-espanyol) Freelang (llatí-espanyol / espanyol-llatí) Francisco López Pozo (espanyol-grec-llatí). Travlang (llatí-espanyol / espanyol-llatí). Projecte Palladium (grec-espanyol). Freelang (grec-espanyol / espanyol-grec)
|
|
Culturaclásica.com (en espanyol). El món clàssic a la xarxa. IES Gabriel Ferrater. Departament de Filologia Clàssica i Indoeuropeu. Universitat de Salamanca. Recursos del món clàssic en internet. Universitat de Màlaga. Recursos del món clàssic en internet. Intraclàssica. Universitat de Múrcia. Aula de Llatí. Universitat Autònoma de Barcelona. Societat espanyola d’estudis clàssics. Cumas.: l’oracle de la xarxa.
|
ENLLAÇOS
|
Cultura Clàssica
L’alumnat de l’IES 25 d’Abril de Llatí i Grec de 1r i 2n de Batxillerat ha assistit a la xarrada col·loqui i presentació de l’obra “L’estrela que mai es banyava en la mar” a la Biblioteca d’Alfafar, obra que ens parla de la navegació i la seua vinculació amb la mitologia. Els grecs es guiaven per les estreles i darrere












