Castellà

18 D’OCTUBRE: DIA DE LES ESCRIPTORES

Dilluns passat 18 d’octubre amb motiu del Dia de les Escriptores, les alumnes de l’optativa “Prevenció de la violència de gènere” van participar en una trobada amb l’escriptora Marisol Sales a la biblioteca d’Alfafar.

Marisol Sales és una antiga alumna del nostre institut amb una llarga trajectòria com a escriptora malgrat la seua joventut: ha escrit la tetralogia Les cròniques de l’Àngel, un conte infantil titulat Què hi ha en la cistella?, i, al costat d’altres escriptores, ha col·laborat en els llibres com Per quins Filosofia i Trenta dones fascinants en la història de València. La seua última publicació és la novel·la Incendi en la neu.

A més ha participat en diferents edicions de les fires del llibre de Madrid i de València amb gran èxit de públic i un important nombre de vendes.

Les nostres alumnes van llegir un passatge precisament de la seua última novel·la Incendi en la Neu. Després d’això, es va obrir el torn de preguntes a les quals Marisol va contestar amb una maduresa sorprenent per als seus 21 anys.

Va ser una trobada molt motivadora per al nostre alumnat i una alegria tornar-nos a trobar amb la nostra antiga alumna.

El 25 d’Abril se sent orgullós que haja estudiat amb nosaltres i li desitgem molts èxits en la seua prometedora carrera.

T’enviem una abraçada molt forta des del nostre centre que serà sempre el teu!

(Prem sobre la imatge per a ampliar)dpto-rosamontero

Membres del Departament de Llengua Castellana i Literatura del curs 2015-2016 amb Rosa Montero. Per l’esquerra: Francesc Aràmbul; Cecilia Marzal; Rosa Montero; Beatriz del clot; Carmen Gornals i Elena Navarrete.

L’escriptora Rosa Montero ens va visitar el curs passat amb motiu del lliurament de premis del concurs literari que se celebra tots els anys. Podeu veure el reportatge en la Revista 25 del curs passat.

SECUNDÀRIA
OBLIGATÒRIA