Acolliment curs 2024-2025

Benvinguts i benvingudes al curs escolar 2024-2025!

Este curs les classes comencen el dilluns 9 de setembre de 2024 i, tal com és costum, s’ha elaborat per a eixe dia un horari d’acolliment de l’alumnat del centre. Este dia servirà per a conéixer al tutor o tutora, s’arreplegaran els llibres de text, s’entregaran els horaris i, en definitiva, s’informarà de tot el necessari per a poder començar el curs. L’endemà ja començaran les classes lectives en el seu horari normal.

En el següent document està l’horari:

CALENDARI ACOLLIDA ALUMNAT CURS 2024-2025