Sandra Valero representarà Espanya en Eurovision Júnior

Sandra Valero

Sandra Valero, alumna de 1° de l’ESO, serà l’encarregada de representar-nos el pròxim dia 26 de novembre a Niça (França) al concurs internacional de la cançó Eurovision Junior. Interpretarà una cançó moguda i enganxosa titulada Loviu i que està sent la més reproduïda entre les candidates en el canal oficial d’Eurovision.

Sandra va començar des de molt xicoteta en el món de la música i secundada sempre per la seua família. El seu pare i el seu oncle, músics, li han inculcat l’amor i l’esforç que implica este art. Així doncs, ha participat en grans concursos televisius com La Veu Kids demostrant el seu talent i potencial.

Des del centre volem desitjar-li molta sort i que gaudisca d’esta experiència única que li brinda Eurovision. Sort!