Soltando Veneno

El dissabte 27 de març, alumnat del nostre Batxillerat Artístic va acudir a la presentació de “Soltando Veneno“, el fanzine elaborat per l’alumnat de l’IES Comarcal, que va pel tercer número i que s’ha convertit ja en un projecte de centre en el nostre institut veí (fotos).

A principi de curs ens van demanar col·laboració per a il·lustrar els textos que s’anaren produïnt i, amb eixa finalitat, en desembre es va organitzar una trobada entre l’estudiantat d’ambdós centres per establir coneixença i detectar temàtiques i interesos comuns. A partir d’aquell moment, amb major o menor grau de cooperació, la majoria dels textos han sigut il·lustrats amb cura i interés pel nostre alumnat.

Esperem poder seguir col·laborant amb aquest projecte i, fins i tot, ampliar el nostre grau d’implicació.