Olimpíades de Dibuix

El 20 d’abril, diverses de les nostres alumnes van participar en les olimpíades de Dibuix Artístic i Dibuix Tècnic celebrades en la Facultat de Belles Arts i la d’Arquitectura de la Universitat Politècnica de València.

En la modalitat de dibuix artístic, van participar Andrea Cabezas, Mireia Heredia i Dan Romero. La prova consistia a realitzar un dibuix del natural d’una escultura amb la tècnica del carbonet i una posterior interpretació amb tècnica lliure. D’altra banda, en la modalitat de Dibuix Tècnic va participar la nostra alumna Ana Rodríguez que es va haver d’enfrontar a dues complicades proves de dibuix de tangències i de perspectiva isomètrica.

El lliurament de premis es va realitzar en la sala d’actes de la Facultat de Belles arts en una cerimònia repleta de bon humor, amb exhibició de curtmetratges animats, performances i espectacles de dansa (imatges).

Esperem que l’activitat els haja sigut agradable i que guarden un bonic record de l’experiència.