Matrícula 23-24

ATENCIÓ! El 4 de maig s’inicia el procés d’admissió que estarà obert fins el 12 de maig

Va dirigit a alumnes que canvien d’etapa: de primària a secundària o de secundària a batxillerat.

Per tant, han de participar en el tots els nostres alumnes d’ESO que desitgen cursar batxillerat en el nostre centre i, per descomptat, els alumnes que desitgen canviar de centre educatiu i continuar amb els seus estudis en el nostre institut.

Disposeu de tota la informació en aquesta pàgina, en l’apartat Secretaria/Admissió d’alumnat curs 2023-2024.

Insistim que han de participar en aquest procés els alumnes de 4t d’ESO de l’Estellés que volen cursar batxillerat en el nostre institut.

En qualsevol dels casos el tràmit és telemàtic i ha de realitzar-se en la pàgina web www.telematricula.es.