Jornades artístiques

L’IES Vicent Andrés Estellés va celebrar la Setmana de les Arts del 3 al 5 d’abril, amb diverses activitats per als seus alumnes de batxillerat i d’educació secundària. Durant els dos primers dies, els estudiants de 1r i 2n de Batxillerat van muntar un mercat ambulant d’art en l’hall, mentre que alguns exalumnes del Batxillerat d’Arts d’anys anteriors també van participar en el mercat ambulant. També es van realitzar xarrades d’història del còmic i del procés creatiu d’un còmic a càrrec d’Álvaro Pons i Jaime Carañana.

El dimecres, es van dur a terme tallers d’esgrafiat, dibuix al natural i dibuix digital, entre altres, dirigits a estudiants de diferents nivells de l’IES. A més, es va projectar durant el matí una selecció de curtmetratges d’animació en la sala d’actes per als estudiants. Al seu torn, en el context de les jornades es va inaugurar l’exposició de ex-alumnes de batxiller artístic de L’Estellés: «El nou dels antics»; aquesta exposició estarà disponible fins a inicis del mes de juliol de 2023. L’AFA, com és habitual, també va col·laborar amb l’IES i va organitzar un taller de rebosteria artística.

La Setmana de les Arts va ser una oportunitat perquè els estudiants de l’IES Vicent Andrés Estellés mostraren el seu talent artístic i aprengueren dels professionals convidats. El clima tan positiu que es va generar ens anima a repetir la iniciativa. Agraïm des d’ací a tots els que van col·laborar. Poden veure mes fotos ací.