Visita a l’EASC de Manises

El passat dimecres 11 els alumnes de 2n de Batxillerat de la modalitat d’Arts van visitar l’EASC de Manises acompanyats d’Andreu Pons, Jaime Carañana i tres dels recentment incorporats professors en pràctiques.

La visita començà amb una presentació dels estudis que es poden cursar en l’Escola, com ara el cicle formatiu de grau superior en ceràmica, de dos anys, i també els estudis de Grau que tenen dos itineraris: un artístic i un altre tècnic. Tots dos de quatre anys.

Posteriorment els alumnes van poder visitar les diferents dependències, aules, tallers i exposicions, ja que els corredors estaven replets de peces exposades i semblava un museu.

Finalment van realitzar un taller de disseny decoratiu de tasses ceràmiques on els estudiants van aplicar una sèrie de calques ceràmiques prèviament retallades que es couran en un forn i que podran tindre com a record de la seua visita.