Informació a famílies i alumnat Batxillerat

Resolució de 4 de maig davant la crisi del Covid19.

• El curs s’acabarà el dia 16 de juny.
  • L’avaluació partirà dels resultats dels dos primers trimestres i es complementarà amb una millora a partir del tercer trimestre (esforç, interès, treball realitzat).
  • Adaptació dels criteris de promoció i titulació a les circumstàncies:

PROMOCIÓ (1r de Batxillerat)
Es podrà promocionar amb matèries suspeses. Això no significa que estiguen aprovades.
Hi haurà avaluació extraordinària per a l’alumnat que no estiga en situació de promocionar, o que haja promocionat amb alguna matèria suspesa, amb caràcter voluntari i sense alterar la decisió de promoció.
La repetició tindrà un caràcter excepcional, en base a dos supòsits:

– “l’alumne no pot assolir el nivell competencial bàsic del curs amb les possibles mesures d’un pla de reforç per al curs 2020-21”.
– La repetició afavoreix la seua competència personal i social i el seu desenvolupament socioeducatiu.

TITULACIÓ (2n de Batxillerat)
Per a la titulació es tindrà en compte els resultats de 1r i 2n trimestre + la millora del tercer; l’actitud durant el tercer trimestre; el nombre de matèries suspeses; si té assolits els objectius i competències mínimes de l’etapa; si pot seguir amb èxit el curs següent tenint en compte el Pla de recuperació.

• Només obtindran el títol de 2n de Batxillerat a l’avaluació final els alumnes que ho tinguen tot aprovat.
  • Hi haurà avaluació extraordinària per a tot l’alumnat amb alguna matèria suspesa.
  • Es farà un informe individual valoratiu a tot l’alumnat especificant el treball realitzat, les mancances i, si és el cas, un pla de recuperació de les matèries suspeses. Aquest informe es farà arribar a les famílies.
  • El proper curs 2020/21 començarà el 7 de setembre i finalitzarà el 23 de juny.

Direcció de l’IES Matilde Salvador