Informació a famílies i alumnat ESO

Resolució de 4 de maig davant la crisi del Covid19.

• El curs s’acabarà en la data prevista: 16 de juny.
  • L’avaluació partirà dels resultats dels dos primers trimestres i es complementarà amb una millora a partir del tercer trimestre (esforç, interès, treball realitzat).
  • Adaptació dels criteris de promoció i titulació a les circumstàncies:

PROMOCIÓ (1r, 2n i 3r d’ESO)

Es podrà promocionar amb matèries suspeses i sense tindre en compte les matèries pendents d’altres cursos (amb mateixa denominació). Això no significa que estiguen aprovades.
No hi ha avaluació extraordinària. Les decisions de promoció es prendran en l’avaluació ordinària.
La repetició tindrà un caràcter excepcional, en base a dos supòsits:

– “l’alumne no pot assolir el nivell competencial bàsic del curs amb les possibles mesures d’un pla de reforç per al curs 2020-21”.
– la repetició afavoreix la seua competència personal i social i el seu desenvolupament socioeducatiu.

TITULACIÓ (4t ESO)

Per a la titulació es tindrà en compte els resultats de 1r i 2n trimestre + la millora del tercer; l’actitud durant el tercer trimestre; el nombre de matèries suspeses; si té assolits els objectius i competències mínimes de l’etapa; si pot seguir amb èxit el curs següent tenint en compte el Pla de recuperació.
Hi haurà avaluació extraordinària, però NO presencial.

• Es farà un informe individual valoratiu a tot l’alumnat especificant el treball realitzat, les mancances i, si és el cas, un pla de recuperació de les matèries suspeses. Aquest informe es farà arribar a les famílies.
  • El proper curs 2020/21 començarà el 7 de setembre i finalitzarà el 23 de juny.

Direcció de l’IES Matilde Salvador