Informació a famílies i alumnat CCFF

Resolució de 4 de maig davant la crisi del Covid19.

• El curs s’acabarà el dia 16 de juny.
  • L’avaluació partirà dels resultats dels dos primers trimestres i es complementarà amb una millora a partir del tercer trimestre (esforç, interès, treball realitzat). En la modalitat semipresencial el procés d’avaluació desenvolupat al llarg del curs tindrà una ponderació del 100% per al càlcul final de cada mòdul.
  • Adaptació dels criteris de promoció i titulació a les circumstàncies:

PROMOCIÓ (1r curs)
Es podrà promocionar amb matèries suspeses. Això no significa que estiguen aprovades.
Hi haurà avaluació extraordinària per a l’alumnat que no estiga en situació de promocionar .
La repetició tindrà un caràcter excepcional, en base a dos supòsits:

– “l’alumne no pot assolir el nivell competencial bàsic del curs amb les possibles mesures d’un pla de reforç per al curs 2020-21”.
– La repetició afavoreix la seua competència personal i social i el seu desenvolupament socioeducatiu.

TITULACIÓ (2n curs)
Per a la titulació es tindrà en compte l’adquisició de la competència general del títol i els objectius generals del cicle formatiu.

• Hi haurà avaluació extraordinària per a tot l’alumnat amb algun mòdul suspès.
  • Es farà un informe individual valoratiu a tot l’alumnat especificant el treball realitzat, les mancances i, si és el cas, un pla de recuperació de les matèries suspeses. Aquest informe es farà arribar a les famílies.
  • FCT:

Mòdul adaptat. Contindrà els resultats d’aprenentatge i criteris d’avaluació de les FCT i els objectius generals del cicle. Estarà adaptat a la situació extraordinària actual, substitueix el mòdul anterior i passa a tindre la següent càrrega horària: CFB: 155 hores; Mitjà: 245 hores i Superior: 245 hores.
Si s’autoritza l’activitat presencial l’alumnat podrà optar per: incorporar-se a l’empresa o continuar el treball online.

• FCT Europa: suspès.
  • Poden renunciar a la convocatòria ordinària d’FCT.
  • El proper curs 2020/21 començarà el 7 de setembre i finalitzarà el 23 de juny.

Direcció de l’IES Matilde Salvador