Erasmus+ 2022

MEALHADA, PORTUGAL

El passat curs acadèmic, dos professores de cicles formatius de l’ IES Maestrat vam tenir l’oportunitat de disfrutar un any més de les beques Erasmus+ i el nostre destí aquesta vegada va ser l’institut de formació professional Vasconcellos Lebre ubicat en el municipi de Mealhada, Portugal. Com sempre, ens van acollir molt amablement i ens van explicar tot sobre el funcionament del seu sistema educatiu i també vam establir contactes per realitzar projectes col·laboratius futurs entre els dos centres. A més a més, durant la nostra estada, vam visitar dues empreses; la primera es tractava d’una bodega i la segona d’una empresa de transports molt gran, i totes dues, afortunadament, van mostrar molt d’interés en acollir al nostre alumnat del Cicle Superior d’Administració i Finances per a la realització de les seues pràctiques formatives. Amb tot açò podem dir que vam aconseguir tots els objectius marcats i, per tant, la nostra mobilitat va ser un èxit. Ja tenim un contacte més a la nostra agenda i seguim donant a conéixer l’ IES Maestrat i la seua comarca arreu del món. Ara a pensar en quina serà la següent experiència. Gràcies Erasmus+. Fins la pròxima!

Anna Beltrán i Irene Serrano

Last academic year, two Vocational Training teachers of IES Maestrat had the opportunity to enjoy Erasmus+ grants again and this time, our destination was the Vocational Training school Vasconcellos Lebre located in the town of Mealhada, Portugal. As always, they welcomed us very kindly and explained everything about their educational system. Also, we established contacts to carry out future collaborative projects together. Moreover, during our stay, we visited two companies: a winery and a very large transport company. Fortunately, both of them showed great interest in hosting our Higher Level Administration and Finance students during their internships. All in all, we can say that we achieved all of our objectives and therefore, our mobility was a success. Thanks to it, we have a new professional contact and also, we got IES Maestrat and its region to be known around the world. Now, it’s time to think what our next experience will be. Thank you Erasmus+. See you soon!

Anna Beltrán i Irene Serrano