Premi Extraordinari d’ESO Curs 2022/23

Des d’aquestes pàgines volem fer un reconeixement a l’alumna Iris Arribas Sancho per haver guanyat el premi extraordinari d’ESO.

Iris Arribas Sancho

L’alumnat que arriba a aconseguir aquest guardó és un alumnat que té talent i intel·ligència suficient per a anar assumint l’escalada en els coneixements que imposa el currículum i que gestiona el professorat. Darrere d’un reconeixement com aquest hi ha moltes hores d’atendre a classe, de respectar a les companyes i companys, de seguir els consells del professorat i d’esforç i estudi en totes les matèries. Hi ha unes famílies que aprecien la feina dels seus fills i filles, que els donen suport emocional i que les i els acompanyen i recolzen en cada pas que donen. Però sobretot, hi ha un objectiu clar com un punt fix a l’horitzó del paisatge que, sense importar-nos les dificultats que ens trobem pel camí que ens hi apropa, avancem per aconseguir-lo amb excel·lència.

Després d’aquesta reflexió i de part de tot el claustre de l’IES Maestrat, només ens queda donar l’enhorabona a l’alumna Iris Arribas i fer-la extensible a tot l’estudiantat que, tot i haver-se esforçat amb la mateixa mesura que Iris haja tingut alguna circumstància adversa que li haja truncat la concessió del guardó.

Com a professorat de l’IES Maestrat, només ens queda dir que seguirem ensenyant tant com puguem perquè l’alumnat aprenga tant com puga i més.

Feli Villalta Sales
Directora de l’IES Maestrat