Extraordinàries de març ’24

Testimoniatge d’una víctima de terrorisme

Dimecres 6 de març ens va visitar el President de l’Associació de Víctimes del Terrorisme Catalanes i patró de la Fundació de Víctimes del Terrorisme José Vargas Rincón.

L’alumnat de 4t d’ESO i 1r BAHA van treballar la unitat didàctica del terrorisme dintre del Projecte Educatiu: Memòria i prevenció del terrorisme , i van finalitzar la unitat amb el testimoniatge de José Vargas que va ser un dels 45 ferits, al costat de la seva dona i el seu fill, de poc més de dos anys, de l’atemptat comès per ETA en el centre comercial Hipercor de Barcelona, el 19 de juny de 1987. Van assassinar a 21 persones, entre elles nens i una dona embarassada.

Xarrada-col·loqui accidents de trànsit i les seues seqüeles

Dijous 7 de març l’alumnat d’CFGB i 4t ESO del nostre centre han escoltat una xarrada-col·loqui sobre accidents de trànsit i les seues principals seqüeles.

Agraïm la seua visita per visibilitzar , sensibilitzar i conscienciar al nostre alumnat sobre els perill que hi ha a la carretera i sobretot la vida de les persones amb discapacitat.