Comiat 2n Batxillerat

IES Maestrat 2n Batxillerat Curs 22-23
Promoció de 2n Batxillerat de l’IES Maestrat – Curs 22-23 -Alumnat

El passat divendres 26 de maig es va celebrar l’acte de comiat i lliurament d’orles a l’alumnat de 2n de Batxillerat de la promoció 2022-23. Va ser un acte emotiu i divertit, que va comptar amb les intervencions de la directora del centre, Feli Villalta, la tutora del grup Laura Doménech i, com no, de l’alumnat (Alex Ilea), que es va encarregar de donar el toc d’humor a l’acte.

IES Maestrat 2n Batxillerat curs 22-23
Promoció de 2n Batxillerat de l’IES Maestrat – Curs 22-23 -Alumnat i Professorat
La vida és plena de principis i finals que a la vegada donen inici a noves etapes i nous camins que ens ajuden a madurar com a persones...
Alumnat de 2n de Batxillerat, ha estat un plaer acompanyar-vos, moltíssimes gràcies per tots els bons moments compartits, us desitgem tot el millor en esta nova etapa que esteu a punt d’encetar. Molta sort a tots i a totes!
Us estimem! ❤️

Imatges alumnat i professorat