Alumnes premiats en el Fortnite creative de Júnior Sport

Els alumnes de 3ºESO de l’optativa d’informàtica tutoritzats pel professor Aarón Grau estan participant en la iniciativa Fortnite Creative desenvolupada per Júnior Sport. Aquesta consisteix en l’ús dels videojocs com a eines per al treball en equip, el desenvolupament de la creativitat, la comunicació i la responsabilitat.

En el primer trimestre havien de crear una recreació del centre educatiu. L’equip format per Miriam García Cabezuelo i Álvaro García Cabezuelo van quedar en tercera posició amb el seu treball.

En el segon trimestre havien de crear una recreació d’algun monument o edifici de la Comunitat Valenciana. L’equip format per Miriam García Cabezuelo i Álvaro García Cabezuelo van quedar en primera posició amb el seu treball.

En la pàgina web de Júnior Sport es pot accedir als vídeos dels treballs premiats.