Admissió ESO – BATXILLERAT

ACCÉS AL PORTAL DE TELEMATRÍCULA (puntxar)

IMPORTANT: DEL 4 AL 12 DE MAIG

QUI NECESSITA SOL·LICITAR PLAÇA PER Al CURS PRÒXIM EN L'IES LA CANAL?

Per a 1r d'ESO:

• Alumnat de Reis Catòlics i Rambla dels MolinsNO necessita sol·licitar plaça. L'IES La Canal és la continuació natural de tots dos col·legis. La seua plaça està reservada sense sol·licitar-la. A través del centre on finalitzen 6é de primària se'ls facilitarà les indicacions i cites prèvies per a FORMALITZAR MATRÍCULA.
  • Alumnat d'altres col·legis: Si necessiten sol·licitar plaça.

Per a qualsevol curs d'ESO:

• Alumnat que està actualment en l'IES La Canal: NO necessita sol·licitar plaça. La seua plaça està reservada.
  • Alumnat que actualment està en un altre institut: SÍ QUE necessita sol·licitar plaça.

Per a Batxillerat :

• Alumnat que cursa 4t d'ESO en qualsevol centre, inclòs l'IES La Canudal: SÍ QUE ha de sol·licitar plaça. (Encara que l'alumnat de l'IES La Canal té preferència sobre alumnat procedent d'altres centres).
  • Alumnat que cursa Batxillerat en l'IES La Canal: NO necessita sol·licitar plaça, la té reservada, ja siga per a passar de 1r a 2n o per a repetir curs.

CALENDARI D'ADMISSIÓ ESO - BATXILLERAT

admisión 2023_2024_val