F.P. Dual

Què és la FP Dual?

És un mètode d’aprenentatge que combina la formació que s’imparteix en els centres educatius, amb la formació que rep l’alumnat en les empreses.
Augmentant la col·laboració entre l’empresa i el centre educatiu, es milloren les competències professionals de l’alumnat i les oportunitats d’inserció en el mercat laboral.

Quins avantatges té?

• Adequar la formació a la realitat i a les necessitats de les empreses i l’estructura econòmica de la localitat, zona, comarca, territori…
  • Millorar les capacitats i competències, tant personals com professionals i socials.
  • Augmentar les expectatives d’inserció professional després d’obtindre un títol acadèmic de Formació Professional ja siga de Cicle Formatiu de Grau Bàsic (CFGB), Cicle Formatiu de Grau Mitjà (CFGM) o Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS).

Més informació sobre el beneficis:

Quins tipus hi han?

Via Ordinaria

• 1r curs sols Juny i Juliol
  • 2n Curs.
    • 1r i 2n trimestre sols 10h semanals (o màxim 40h entre centre i empresa)
    • Poden finalitzar fins al 31 de Juliol

Via Flexible

• Programa formatiu singular
  • 1r curs a partir de gener

Calendari d’Implantació FP Dual

Grau Bàsic i Grau Mitjà