Sol·licitud de títols

Tràmit per a la sol·licitud de Títols

de Grau Mitjà i Batxillerat

Per a sol·licitar l'expedició del Títol, s'han de seguir 3 passos:

1. PAGAMENT DE TAXES

• En primer lloc cal pagar les taxes d'expedició del títol (des d'aquest enllaç es generen les taxes).
    • S'ha de seleccionar el tipus de títol que es desitge generar:

En "Òrgan gestor" ha de triar "Instituts d'Alacant".
      NOTA: Per als títols de Grau Mitjà cal triar "TÍTOL DE TÈCNIC".
    • Una vegada es prem el botó de "Continuar" s'ha d'indicar si existeix algun tipus de bonificació:
    • A partir de la selecció anterior s'obri un document en format PDF similar a l'inferior. IMPORTANT: cal emplenar totes les dades, i una vegada fet PRÉMER el botó d'ACCEPTAR del document. D'aquesta forma es genera un codi de barres que ens permetrà realitzar el pagament a través de qualsevol entitat col·laboradora. La pantalla que apareix és la següent:
    • Cal donar-li al bóton de "Imprimir" per a generar el document PDF. El pagament es pot realitzar en alguna de les entitats bancàries col·laboradores (BBVA, Santander, La Caixa (CaixaBank), Bankia, Sabadell CAM, Grup Cajamar, Ibercaja, ABANCA, Caixes Rurals Valencianes assoc. al Banc Coop., Caixa Ontinyent). Opcionalment es pot pagar per internet a través de el "Pas 2" :

2. EMPLENAR LA SOL·LICITUD PER A l'INSTITUT

• Emplenar en majúscules el nom i cognoms, sense abreviatures i amb titlla si escau de la sol·licitud del Títol corresponiente (enllaç al document en PDF emplenable). Els títols que es poden expedir són:
    • Tïtulo de Batxillerat
    • Títol de Tècnic (per a llos alumnes que hagen cursat GRAU MITJÀ)
    • Títol de Tècnic Superior (per als alumnes que hagen cursat GRAU SUPERIOR)

3. PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ