Matrícula Modalitat Presencial – Documentació a presentar 2022-2023.

En el procés de matrícula ordinària, es matricularà l’alumnat admés en IES Abastos,  en les llistes definitives del procés d’admissió, per al curs 22/23 en modalitat PRESENCIAL.

La  documentació per a formalitzar la matrícula  s’entregarà degudament emplenada en les bústies de la secretaria de cicles:

IMPORTANT: Qui no realitze els tràmits segons el termini i forma establits es considerarà que renúncia a la seua plaça per al curs 2022/2023

Documents a aportar:

1.- IMPRÉS DE MATRÍCULA (IMPRESCINDIBLE).

2.- IMPRÉS DE SOL·LICITUD DE TORN NO VINCULANT

S’assignaran els alumnes als diferents grups d’acord amb la disponibilitat de places. L’alumne podrà sol·licitar un determinat torn, en aquest cas haurà d’entregar l’imprés de sol·licitud i la documentació acreditativa dels seus motius juntament amb la matrícula.

La sol·licitud de torn NO suposa garantia de ser inclòs en aquest.

3.- CERTIFICACIÓ ACADÈMICA ORIGINAL dels estudis que li permeten l’accés al curs que es matricula

• En cas d’homologació o certificació acadèmica universitària haurà de  realitzar la matrícula en la finestreta de secretaria de cicles en horari de Secretaria de 9:00 a 13:30 . Aportarà la documentació de la matrícula i original i fotocòpia de l’homologació o certificació universitària per a procedir a la seua compulsa.
    • 22 de juliol per Administració i Finances,
    • 25 Informàtica i Comunicacions .
    • 26 de julio per a Comerç.
  • En cas d’haver estat matriculat en aquest centre en el curs 21/22 NO haurà de presentar certificació acadèmica, però SÍ QUE CAL indicar-lo en el sobre

4.- RESGUARD PAGAMENT MATRÍCULA (IMPRESCINDIBLE)

5.- FOTOCOPIA CARNET DE FAMÍLIA NOMBROSA ACTUALITZADA (EN CAS DE REDUCCIÓ)

6.- FOTOCÒPIA DEL DNI, NIE, o targeta de resident, visat d’estudis, passaport (IMPRESCINDIBLE)

7.- 3 FOTOGRAFIES GRANDÀRIA CARNET (IMPRESCINDIBLE) Escriure nom i cognom de l’alumne en el revers d’aquestes.

8.SOL·LICITUD D’ACCÉS ”WEB FAMÍLIA(IMPRESCINDIBLE)

9.- AUTORITZACIÓ DRETS D’IMATGE

10.- INFORME DE SALUT ESCOLAR (excepte majors d’edat), expedit i signat pel metge de família. Document obligatori per a l’accés a un centre ordre 6/2016 de la Conselleria de Sanitat.

11.- FITXA INSCRIPCIÓ AMPA (voluntari)

12.- FOTOCÒPIA DE LA SEGURETAT SOCIAL O TARGETA SIP O ASSEGURADORA (IMPRESCINDIBLE)

13.- DECLARACIÓ RESPONSABLE. (IMPRESCINDIBLE)

14. SOBRE GRANDÀRIA FOLI. (IMPRESCINDIBLE)