Borsa d’ocupació

COL·LABORA AMB NOSALTRES A LA BORSA D´OCUPACIÓ

Ja que la Formació Professional Específica constitueix el nexe fonamental entre el Sistema Educatiu i el mercat laboral, és fonamental la fluïda i contínua relació amb l’entorn productiu.

Per això l’IES Abastos manté una Borsa d’Ocupació on puguin confluir empreses i antics alumnes, l’objectiu és, d’una banda, facilitar a l’empresa la possibilitat de demanar el perfil professional que necessiti i, d’una altra, que els alumnes titulats puguin respondre a l’oferta.

Si teniu un lloc per als nostres alumnes a la vostra empresa si us plau, ompliu la següent sol·licitud: Lloc d’Ocupació

(si el navegador no deixa omplir el formulari haurà descarregar-lo i obrir-lo en el seu equip amb Adobe Reader)

I envieu-la a el següent e-mail: bolsa@iesabastos.org

(Important indicar la forma en què vol que els alumnes interessats es posin en contacte)