Convalidacions i mòduls professionals aprovats amb anterioritat

IMPORTANT:

• Es resoldran amb prioritat aquelles sol·licituds en què conste el grup al qual pertany l’alumne.
  • Mentre no es resolguen les peticions, l’alumnat assistirà a les activitats de formació dels mòduls professionals la convalidació dels quals ha sol·licitat i no podrà ser proposat per a realitzar el mòdul professional de FCT ni el de Projecte si no compleix els requisits exigibles per la normativa en vigor.

¿Cómo lo solicito?

( Curso escolar 2023-2024 del 18 de septiembre al 29 de septiembre) AMPLIADO HASTA EL 10 de Octubre

• Por favor selecciona el formulario que se ajusta a la casuística, es decir, si eres de presencial o semipresencial. Se tramitará tanto convalidaciones como aprobados con anterioridad, es decir, vienes de otra Comunidad Autónoma, cambias de ciclo formativo…
  • ¡¡¡IMPORTANTE!!! Debéis acceder con vuestra identidad digital para enviar el formulario, así nos aseguramos que sois alumnado del centro. Esta información se encuentra en web familia, arriba a la izquierda. Entrad a https://login.live.com/ y acceded con vuestro datos.
  • RECOMENDAMOS HACERLO DESDE PC
  • Presencial