KA202 – EUHACKATONS – 2020-2023

Duració 01/10/2020 al 30/09/2023

Objectiu principal del projecte

Millorar tant les competències de l’alumnat FP en les àrees de coneixement d’ESTEAME (Igualtat, ciències, tecnologia, enginyeria, art, matemàtiques i ecologia) com motivar-los per a desenvolupar competències clau, digitals i transversals com ara: la innovació, el pensament crític, la resolució de problemes, aprendre a aprendre per si mateixos, etc.

Gràcies a la cooperació internacional, el projecte promourà els valors europeus, la igualtat de gènere, la realització i el desenvolupament personal, la inclusió social, la ciutadania europea activa i prepararà a l’alumnat per als reptes del mercat laboral actual.

Els socis que participen en el projecte són:

IES Abastos – Espanya

IES Lluis Simarro – España

CIPFP Mislata – Espanya

ITIS Q.SELLA – Itàlia

Sdrenja skola Dugo Selo – Croàcia

Colegiul national Unirea- Romania

Associacao empresarial de Penafiel – Portugal

HACHATONES

Durant el desenvolupament del projecte es realitzaran dos EUHACKATHONS, un a nivell nacional i un altre a nivell transnacional a Itàlia que permetran a l’alumnat compartir coneixements i treballar en equip amb alumnes d’altres països europeus en competicions d’innovació i al professorat compartir amb els seus homòlegs tant nacionals com europeus bones pràctiques, metodologies, eines i recursos.

Per a més informació visita la nostra web: