eTwinning

Què és?

eTwinning forma part d’Erasmus +, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport.

L’objectiu de eTwinning és promoure i facilitar el contacte, l’intercanvi d’idees i el treball en col·laboració entre professorat i alumnat dels països que participen en eTwinning, a través de les TIC.

Per coordinar aquesta acció a tota Europa, eTwinning disposa d’un Servei Central de Suport a Brussel·les i amb un Servei Nacional de Suport (SNA) a cada país. Cada comunitat autònoma disposa d’un representant eTwinning.

Què ofereix?

eTwinning ofereix la possibilitat de realitzar un projecte amb el teu alumnat i el d’altres centres educatius europeus i posa a disposició de professorat i els centres educatius, un entorn de treball col·laboratiu segur, anomenat TwinSpace.

Al formar part de la Comunitat eTwinning, es disposa un cercador per contactar amb docents de tot Europa.

Projectes

2020/2021 Somos europeos ¿somos parecidos? 4t ESO

Des de la matèria de Filosofia de 4t d’ESO estem participant en el projecte eTwinning Som europeus, som semblants? en col·laboració amb el Lycée François Mauriac de Bordeus (França), l’Hebbelschule Kiel de Kiel (Alemanya) i el Liceu Vittoria Colonna d’Arezzo (Itàlia)

Segell de Qualitat Europea