Guardabosc a l’aula de Tecnologia

FABRICACIÓ DE CAIXES NIU

En el projecte guardabosc alguns alumnes de 1r A, B, C i D han fabricat caixes nius amb fusta de pi sense tractar a les que posteriorment se les va imprimir dues capes d’oli de llinosa per a evitar el seu deteriorament a l’exterior. Aquestes seràn col·locades en les proximitats de l’hort escolar per afavorir la biodiversitat en entorns urbans.

REALITZACIÓ DE CARTELLS EXPLICATIUS DEL PROJECTE GUARDABOSC

L’alumnat de 1r ESO C i D ha realitzat cartells explicatius sobre diversos aspectes del projecte guardabosc, entre ells els següents:

•  Explicació del triangle del foc
  •  Com apagar un incendi
  •  Propagació dels incendis forestals
  •  Conseqüències dels incendis. Han elaborat els cartells en grups de manera cooperativa a partir del conceptes explicats en classe. Una vegada realitzats cada grup ha fet una exposició en grup on han posat en comú els diferents aspectes treballats a la resta de la classe.