MESTRES FINESES VISITEN EL CEIP MEDITERRANI

Del 20 al 24 de març de 2023, 2 mestres de l'escola Harjurinteen koulu han realitzat un període d'observació al CEIP MEDITERRANI.

Al llarg d'aquesta setmana han pogut observar cóm els mestres del nostre centre desenvolupen la seua tasca a les aules. L'alumnat de 5é i 6é els van cantar dues cançons i també van tindre l'oportunitat de fer-los les preguntes que sobre el país i l'escola finesa s'havien preparat a l'àrea d'anglés.

Les mestres fineses, van presentar al Claustre de professors, una ponència sobre el sistema educatiu finés amb un posterior col·loqui.

Agraïm també a l'Ajuntament de Meliana, que ens obrira el Palauet de Nolla, per poder ensenyar-los una joia arquitectònica del nostre poble.

També van passar-se per la jornada de trobades d'escoles en valencià d'Almàssera on van poder conéixer esports tan nostres com la pilota valenciana, així com tastar l'orxata i fartons i gaudir de la música en valencià de La Fúmiga.