Hui, tot l’alumnat del centre ha eixit al pati per participar en una activitat conjunta amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència de Gènere. Des de les tutories, cada grup ha reflexionat sobre aquesta realitat i ha elaborat una frase significativa per expressar el seu rebuig a qualsevol forma de violència.
Durant l’acte, s’ha cantat i ballat la cançó “Solo quiero bailar”. Ha sigut un moment molt emotiu, on totes i tots han compartit missatges de suport, igualtat i esperança.
Els treballs realitzats per cada classe s’han penjat en un gran mural col·lectiu al corredor del centre, mostrant el compromís de tota la comunitat educativa amb la igualtat i la convivència pacífica.
Hoy, todo el alumnado del centro ha salido al patio para participar en una actividad conjunta con motivo del Día Internacional para la Eliminación de la Violencia de Género. Desde las tutorías, cada grupo ha reflexionado sobre esta realidad y ha elaborado una frase significativa para expresar su rechazo a cualquier forma de violencia.
Durante el acto, se ha cantado y bailado la canción “Solo quiero bailar”. Ha sido un momento muy emotivo, en el que todos y todas han compartido mensajes de apoyo, igualdad y esperanza.
Los trabajos realizados por cada clase se han colocado en un gran mural colectivo en el pasillo del centro, mostrando el compromiso de toda la comunidad educativa con la igualdad y la convivencia pacífica.
