ACOMIADAMENT ALUMNAT SISÉ CURS 23-24

El dia 21 de juny va ser un dia molt especial per a tot l’alumnat però, molt especialment per a l’alumnat que acabava sisé de primària doncs aquest era l’últim dia sent alumnes del CEIP MEDITERRANI.

En l’acte l’alumnat de 6é va mostrar un ball amb cordes i acrobàcies que havien preparat en la classe d’Educació Física. Després la seua tutora, Pili García, va dedicar-los unes paraules. Posteriorment van a pujar a l’escenari Merxe Martínez i Merxe Marco, que havien sigut mestres d’aquest grup en Educació Infantil i en Primer Cicle d’Educació Primària respectivament i els van fer entrega dels seus diplomes.

Per finalitzar l’acte, tota la Comunitat Educativa va acomiadar tant al grup de 6é com al curs 2023-2024 cantant l’adaptació de la cançò Mediterrània de La Fúmiga i que ja s’ha convertit en l’himne de l’escola.

Ací us deixem un vídeo resum de l’acte.