IES 25 d’Abril

Benvinguts i benvingudes a la pàgina web de l’institut públic 25 d’Abril d’Alfafar.

L’IES 25 d’Abril és un centre educatiu públic amb vocació de servei i de formació del nostre alumnat. El nostre institut funciona des de fa més de 25 anys i ha anat configurant-se al llarg d’un procés evolutiu i de canvis en el sistema escolar. En el centre intentem treballar d’una manera coordinada i en col·laboració amb les famílies per a traure el millor del nostre alumnat. D’una banda, volem afavorir el seu aprenentatge i formació de cara al món del treball o dels estudis universitaris, i d’una altra intentem formar-los en els valors de la pau, solidaritat i convivència democràtica.

En aquesta web podràs informar-te de la nostra oferta educativa, així com de totes les activitats i projectes que duem a terme. Recorda que som un institut públic i que estarem encantats d’acollir-te si ho desitges. Ara ha arribat l’hora d’explorar el lloc web. Tria un menú pel qual començar.

Famílies

Ensenyaments