Olimpíada Matemàtica

Seguint la tradició del Departament de Matemàtiques de l’Estellés, vam participar a l’Olimpíada Matemàtica de la Societat Matemàtica Al-Khwarizmi, en la seua fase comarcal, celebrada el 24 de març al Centro Educativo Gençana de Godella (fotos).

Aquesta és la primera de les fases, el trampolí per accedir a la nacional i fins i tot a la internacional, que depén de la Real Sociedad Matemática Española. El nostre equip format per l’alumnat de 4t ESO, Elías Kühnert, Eduardo Palomares, Héctor Rodríguez, Jose E. Blázquez, David González, Pablo Martínez, i Lucas Rodríguez, es va preparar molt bé a l’optativa Taller d’Aprofundiment de Matemàtiques, i la seua inscripció va ser becada pel mateix departament per la seua actitud i treball. Van ser acompanyats per les professores Míriam Sanz i Amparo Sáiz, ambdues personal actiu i col·laboradores de la societat. En tot moment l’alumnat va mostrar-se satisfet pel l’experiència i el treball desenvolupat, primer objectiu de les docents preparadores. Ara, a esperar els resultats!