Campiones. Ens voteu?

El curt “Siempre hay referentes” elaborat per Lucía Giménez Ramírez, Laura Martínez Belenguer, Laura Molines Barber i Judith Torao Raso de 2n de Batxillerat C ha sigut reconegut amb un accèssit en la gala de lliurament de premis del concurs de vídeos “De major vull ser com“. L’acte s’ha celebrat en la sala d’actes del rectorat de la Universitat de València i ha comptat amb l’assistència d’un gran nombre de centres. Un honor que el treball de les nostres alumnes haja sigut reconegut (fotos i vídeos).

Els vídeos que no han resultat premiats en la gala tenen ara l’oportunitat de rebre un premi per votació popular.

Els curts realitzats per alumnes del nostre centre són:

De major vull ser com…. Elvira Costell” d’Ariadna Fullana Jordán (2n BAT C)

Una tarde cualquiera de estudio” de Marta Illueca (1r BAT C)

Adivina quién soy? Versión mujeres científicas” d’Inés Cabonell Vañó, Nerea Ferrandis Sánchez, Carla Gil Sánchez i Silvia Jordán Solaz (1r BAT C)

De mayor quiero ser como….” de Gema Gosálvez López (1r BAT C)

Siempre hay referentes” de Lucía Giménez Ramírez, Laura Martínez Belenguer, Laura Molines Barber i Judith Torao Raso (2n BAT C)

Qui és qui? Versió científica” d’Irene Soler i Mar Arazola Ferriol (2n BAT C)

Si punxeu en els títols, podreu veure els vídeos i votar pel vostre preferit fins al 15 de març.

Moltíssimes gràcies.