Activitats del 22 de desembre

El divendres 22 de desembre duguérem a terme en l’institut tallers, un concert del professorat de música amb els seus alumnes, i activitats esportives per a celebrar l’últim dia abans de les vacances de Nadal.

L’alumnat va gaudir molt i va participar activament en la majoria dels tallers i les activitats esportives (fotos).

I, com és habitual tots els anys, el Grup de Joves Solidaris va preparar i va muntar paradetes solidàries, i també va vendre rifa d’una cistella de productes de Comerç Just. La recaptació de totes estes activitats van ser les següents:

Paradeta Comerç Just per a Intermón-Oxfam = 388€

Paradetes Menjars del Món, Rasclet, La nostra Artesania, Tatuatges d’Henna, Mar de les sorpreses= 380 € , d’ells 190 € per a un projecte llunyà, d’una escola d’un camp de defugiats a Líban on treballa Entreculturas; i 190 € per a un més pròxim de Cáritas de Burjassot que atén famílies vulnerables.

Campanya del Bolígraf Solidari de Mans Unides, al final! = 100 *bolis venuts, 100 €

Campanya Venda de Flores de Nadal per a la Fundació *Novaterra= 48 plantes x 6€=288 €

Campanya de Recollida de Joguets diverses caixes per a l’ONG Noves Il·lusions del Barri dels 613 habitatges.

Moltíssimes gràcies a tots els que han col·laborat perquè això haja pogut ser possible.