Halloween en l’Estellés

El dimarts 31 d’octubre celebràrem, en l’IES Vicent Andrés Estellés, Halloween amb concerts a l’inici i finalització de la jornada lectiva a càrrec de les professores de música, Sofia Bono i Irene López, i el professor de biologia, Alberto Sanjuan. A més, les professores de música també van preparar i van organitzar un passatge del terror en la sala d’actes juntament amb alguns dels seus alumnes, amb la finalitat de recaptar fons per a dur a terme el projecte Sona l’ESO. Van passar tots els alumnes del centre que van voler, i els va encantar ja que eixien molt emocionats per l’experiència viscuda.

Gràcies a l’ajuda i col·laboració de l’Associació de Famílies (AFA), convoquem el II Concurs de disfresses d’Halloween per als alumnes i per als professors. Els premis de l’alumnat, els va subvencionar íntegrament la AFA, i consistiran en un esmorzar complet per a cada guanyador en la cantina de l’institut compost per entrepà, beguda i fruita. Es van disfressar bastants alumnes i professors, com podreu veure en les fotos que s’adjunten.

En finalitzar la jornada, es van entregar tots els premis del concurs als guanyadors, i estos van ser els següents: 1A Mayhan, 1B Rocío, 1C Sento, 1C Karoll, 1D Tatiana, 2A Johann, 2A Álvaro, 2D Ronny, 3B Fernando, 3PDC Nayra, 4C Iris, 4C Nicole, 1BATC Jordi, 1BATC Salva i 2BATA Isaac.

Els premis dels professors els va subvencionar l’institut. I els guanyadors van ser Alberto Sanjuan, Sofía Bono i Irene López.