Erasmus+

Des del 30 de setembre fins al 7 d’octubre, l’IES Vicent Andrés Estellés ha acollit en intercanvi a alumnes i professors de l’Escola Sandora de Šiauliai, Lituània, com a part del projecte Erasmus «ANT: Art, Nature and Technology».

Els nostres alumnes de 2n de Batxillerat van visitar Lituània en el mes de maig passat i, ara, reben als seus homòlegs lituans per a fer d’amfitrions tant en les seues classes i visites a Burjassot com a la ciutat de València. Tots van compartir experiències educatives, assistint a classes en els seus respectius centres, coneixent el sistema educatiu de tots dos països, i millorant la seua competència comunicativa en anglés. A més, han descobert junts les seues respectives herències culturals i històriques. Durant aquesta estada també han sigut rebuts per l’alcalde de Burjassot, Rafa García i la seua corporació municipal, a més de visitar “les Sitges”.

Ha sigut una experiència molt enriquidora per a tot l’alumnat participant. Estem molt agraïts a les famílies que van acollir alumnat lituà, han sigut uns excel·lents amfitrions. Els alumnes lituans es van anar molt contents i feliços per l’experiència viscuda. Podeu veure més fotografies de l’experiència ací.