Reconeixement a l’excel·lència

En un acte senzill, divertit i àgil, el dimecres 21 de juny en la sala d’actes de l’Estellés es va reconéixer l’esforç i rendiment d’alguns dels nostres alumnes.

Conduït pels coordinadors d’ESO i Batxillerat, Marina Mocholí i Fede Escamilla, va intervindre en primer lloc María Amparo Prats, vicedirectora del centre, que va destacar el mèrit dels alumnes i la importància del suport de les seues famílies.

A continuació, va ser el torn de Teresa Jordan, presidenta de l’Associació de les Famílies (AFA) de l’Estellés, que va felicitar i va animar als alumnes a seguir en la línia mostrada. A tots ells l’associació els va entregar vals per a canviar per material escolar o articles esportius.

I a partir d’ací va començar el protagonisme total dels alumnes. Marta Illueca i Enric Palència van ser cridats per Amparo Sáiz, professora que els ha preparat, per a destacar el bon paper en l’Olimpíada Matemàtica, en la qual han arribat fins a la fase provincial.

Marina Mocholí va cridar a les matrícules d’honor i millor expedient d’ESO de la promoció 19-23: Daniel Vivó, Gema Gosálvez, Marta Illueca de nou i Zaira Ribera. Van rebre a més un diploma acrediatiu del seu assoliment realitzat amb molt d’afecte pel nostre administratiu Manolo.

Fede Escamilla va fer el mateix amb els alumnes de batxillerat de la promoció 21-23: Laura Chofré, Claudia Hernández (que no va ser present per estar realitzant un curs de l’Institut de la Joventut a Màlaga), Laura Bausach i Rubén Guillem.

I tots ells, juntament amb els seus tutors, professors, familiars i amics van prendre uns refrescos i aperitius que molt amablement havia preparat la AFA.
Podeu gaudir del complet reportatge fotogràfic realitzat per Amparo Sáiz.

Enhorabona a totes i tots. Feliç estiu.