Reconeixement a l’excel·lència

En un acte senzill, divertit i àgil, el dimecres 21 de juny en la sala d’actes de l’Estellés es va reconéixer l’esforç i rendiment d’alguns dels nostres alumnes.

Conduït pels coordinadors d’ESO i Batxillerat, Marina Mocholí i Fede Escamilla, va intervindre en primer lloc María Amparo Prats, vicedirectora del centre, que va destacar el mèrit dels alumnes i la importància del suport de les seues famílies.

A continuació, va ser el torn de Teresa Jordan, presidenta de l’Associació de les Famílies (AFA) de l’Estellés, que va felicitar i va animar als alumnes a seguir en la línia mostrada. A tots ells l’associació els va entregar vals per a canviar per material escolar o articles esportius.

I a partir d’ací va començar el protagonisme total dels alumnes. Marta Illueca i Enric Palència van ser cridats per Amparo Sáiz, professora que els ha preparat, per a destacar el bon paper en l’Olimpíada Matemàtica, en la qual han arribat fins a la fase provincial.

Marina Mocholí va cridar a les matrícules d’honor i millor expedient d’ESO de la promoció 19-23: Daniel Vivó, Gema Gosálvez, Marta Illueca de nou i Zaira Ribera. Van rebre a més un diploma acrediatiu del seu assoliment realitzat amb molt d’afecte pel nostre administratiu Manolo.

Fede Escamilla va fer el mateix amb els alumnes de batxillerat de la promoció 21-23: Laura Chofré, Claudia Hernández (que no va ser present per estar realitzant un curs de l’Institut de la Joventut a Màlaga), Laura Bausach i Rubén Guillem.

I tots ells, juntament amb els seus tutors, professors, familiars i amics van prendre uns refrescos i aperitius que molt amablement havia preparat la AFA.
Podeu gaudir del complet reportatge fotogràfic realitzat per Amparo Sáiz.

Enhorabona a totes i tots. Feliç estiu.

Una fi de curs molt divertida

El final de curs de l’Estellés ha sigut molt divertit. La Vicedirectora del Centre, María Amparo Prats ha organitzat, amb la col·laboració de tutors i professorat, diversos tallers, un «Got Talent» que ha alçat una gran expectació i una refrescant jornada en la piscina. De tot això podeu veure les imatges més destacades realitzades per Amparo Sáiz.