Graduació 4t ESO

Amb l’objectiu de celebrar la culminació de l’etapa escolar, el divendres 16 de juny va tindre lloc en el centre la graduació de 4t de l’ESO on la promoció 2019-2023 va poder gaudir d’un acte emocionant i divertit que recordaran durant tota la seua vida.

La gal·la¸ organitzada por la Coordinadora de l’ESO i la Vicedirectora del centre, va començar amb unes divertides fotos en el photocall (reportatge fotogràfic d’Amparo Sáiz). L’acte va contar amb unes presentadores d’excepció, Sofía Gamir i Amaia Fontana que, malgrat els nervis en els assajos previs, van aconseguir portar el fil conductor de l’acte com a autèntiques professionals. Paral·lelament, l’esdeveniment va ser retransmés en directe en el canal de YouTube de l’Institut (gràcies a Santiago Sirera).

Al llarg de l’acte, contàrem amb la intervenció del Director, David Llavata, de la Presidenta de l’Associació de Families (AFA), Teresa Jordan, d’Alicia Sanz en representació dels tutors, i dels alumnes Jordi Martínez,  Aitana Palència,  Ainara Galán,  Adriana Cifuentes i Marta Romero en representació de l’alumnat.

Vam poder gaudir d’un fabulós vídeo de records realitzat per Alejandro Rodríguez, Adrián Rodó i Daniel Vivó. En finalitzar, els alumnes van pujar a l’escenari per a protagonitzar l’emotiu lliurament de les orles i dels clavells rojos regalats per la AFA juntament amb el Director i els tutors.

La gal·la va finalitzar amb un divertit concert realitzat pels alumnes de l’optativa de música de 4t de l’ESO, a càrrec de Miguel Morla. Després gaudírem d’un deliciós aperitiu cortesia de la AFA.

Sens dubte va ser un dia inoblidable, us desitgem el millor en el futur i que sempre guardeu en el vostre cor un record de l’Estellés.