Ens premia el CVC !

El Consell Valencià de Cultura ha celebrat en la seua seu l’acte de lliurament de premis del seu concurs anual. Enguany la temàtica tractava sobre Santiago Grisolía i la ciència i el nostre centre ha rebut tres premis en la categoria de dibuix:

Tercer Premi de 3r ESO: José Blazquez Escrich.

Primer Premi de 2n Bach: María Benedito.

Accèssit de 2n Bach: Mónica Martínez.

A l’acte ha assistit l’alumnat premiat, acompanyat de pares i professors (fotos). El premi de José Blázquez ha sigut recollit pel seu pare, en trobar-se en el campament d’anglés. María Benedito ha recollit el seu premi i els professors assistents Andreu Pons i Jaime Carañana han recollit el premi de Mónica Martínez ja que no es trobava present.

Aprofitem l’ocasió per a donar nostra més sincera enhorabona a tots els alumnes participants i especialment als premiats.